utorok 16. februára 2010

Chcem gelove nechty!

Ahojte všetci!

volám sa Natálka, som z Ružomberka a veľmi sa mi páčia gelove nechty. Ešte som síce žiadne nemala, ale rozhodla som sa, že si ich urobím sama. Od kamošiek som počula, že v nechtovom štúdiu urobia gelove nechty za desiatky EUR, že vraj tam treba potom chodiť častejšie a nakoniec sa platí ešte viac :-(

Chcem gelove nechty a chcem si ich urobiť sama! Preto budem zisťovať všetky dostupné informácie o gelovych nechtoch, ako sa robia, aké sú rôzne vzory, čo všetko na to potrebujem a na čo si musím dávať pozor. Informácie budem získavať postupne a s každou sa s vami podelím, takže pomôže aj ďalšej z vás, ktorá sa rozhodne pre gelove nechty ;-)



Obrázok vyššie zobrazuje moje nechty teraz. Toto je len prvá správa, držte mi na začiatku palce, verím, že sa mi to aj s vašou pomocou podarí a nakoniec budem mať také pekné gelove nechty ako na obrázku nižšie.

2 komentáre: