utorok 23. marca 2010

Gelové nechty fotogaléria II.

Takže baby, do mesiaca si kupujem veci čo potrebujem na prípravu gelových nechtíkov! Už sa teším. Nič nerobím len celé dni prechádzam stránky s fotkami nechtov, aby som potom vedela vzory. Vybrala som pár fotiek, ktoré ma zaujali, dám ich sem a každú z nich popíšem.

čiernobiele gelové nechty
Zdobenie týchto nechtov sa mi páči kvôli tomu, že je elegantné, ale pritom zaujímavé. Čierno-biela kombinácia pôsobí rafinovane. Nebránim sa ani zdobeniu cez celý necht, nielen špičky nechtu.

ligotavé zdobenie
Červené ligotavé zdobenie doplnené bielou ružičkou. Tieto sa hodia skôr na diskotéku než do divadla. Určite zaujmú!

zdobené gelové nechty s kamienkami
Tieto nechtíky sa mi až tak nepáčia kvôli tomu, že pôsobia príliš fádne. Čo ma zaujalo sú tie malé kamienky, ktoré sú súčasťou zdobenia. Takže niečo s kamienkami aj áno, ale tento konkrétne vzor nie.

pekný tvar zdobenia nechtov
Mám rada ten tvar. Zdobenie nechtov po okrajoch opticky predĺžuje nechty a dáva im jedinečný vzhľad. Možno by som dala iné farby, ale tento vzor chcem rozhodne vyskúšať!

tieto gelovky sa mi nepáčia
Posledná fotka je tu preto, aby ste videli čo určite nechcem. Zdobenie je príliš komplikované a nevkusné. Autorka sa snažila necht "vyčačkať" a podľa mňa nevyšlo.

Čo na to poviete vy? Máte nejaký obľúbený vzor gelových nechtov? Rada si nechám od poradiť. Pre predstavu, nechcem nič obyčajné na spôsob francúzskej manikúry (tzn. len biela špička a nič viac určite nie), chcem niečo čo si ľudia určite všimnú. Môže byť aj trochu uletené, ale prehnané zas nie. Máte nápady?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára