streda 7. apríla 2010

Kúpim sadu na gelové nechty

Veľká noc je za mnou. Ešte stále ma mrazí, keď si predstavím tu studenú vodu, ktorou ma obliali spolužiaci. Ale mám rada ten sviatok. A vždy po obliatí som dostala nejake korunky (vlastne Euríky či ako sa to povie:)) ako bolestné, takže teraz mám už dosť na nákup pekných gelových nechtíkov ;)

Keď sa tak nad tým teraz zamyslím, tak pre prípravu nechtov potrebujem kopec vecí. Predovšetkým ide o tipy na gelové nechty, UV lampu, UV gely, primer gel, cleaner, gilotínku na skrátenie nechtov, nejaký dobrý pilník, leštičku, no a v neposlednom rade rôzne štetce. Dúfam, že som na nič nezabudla.

Všetky veci, ktoré som vymenovala v predošlom odstavci sa dajú kúpiť osobitne. Asi keď sa tie veci kúpia osobitne, budú kvalitnejšie, no zrejme to bude aj drahšie. Hlavne je to otrava zháňať všetky tie veci po jednom. Kamoška mi poradila, aby som si rovno kúpila sadu na gelové nechty. Sada na nechty by mala obsahovať všetky potreby na domácu tvorbu nechtov, dokonca aj UV lampu.

A ako vyzerá taká sada na gelové nechty? Pozrite na obrázok nižšie ;)

sada na nechty

V komentároch sa podeľte, ktorú sadu na gelové nechty používate vy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára