štvrtok 20. mája 2010

Kde kúpiť sadu na gelové nechty?

Je to už nejaký čas čo som sa rozhodla kúpiť všetky potreby pre gelové nechty a vyskúšať to sama. Chvíľu som aj premýšľala ako na to. Prešla návody a fotogalérie pre inšpiráciu. Chýba už len posledný krok, nákup tých správnych vecí za rozumnú cenu.

Prvá možnosť bola nákup sady na gelové nechty v klasickom obchode. Pre mňa je nepohodlné niekam chodiť, pýtať sa na sadu a rôzne ju zháňať. Navyše, v klasickom obchode je obvykle slabý výber, takže som volila radšej elektronický nákup. Na internete je veľa internetových obchodov s gelovými nechtíkmi. Sama som bola prekvapená koľko.

Najlepší výber za najlepšie ceny sád boli na stránkach s aukciami. Funguje to veľmi zaujimavo. V aukcii ponúkne predajca minimálnu cenu, za ktorú predá sadu na gelové nechty. Cena je väčšinou nízka. Tá žena, ktorá chce kúpiť predmet (sadu na nechty) prihodí o trochu viac centíkov, aby predmet získala. Tá ktorá prihodí (zvýši cenu) ako posledná získa tu sadu. Preto sa musí ta aukcia sledovať.

Ale pekne po poriadku, tu je návod ako nakúpiť nechty v aukcii:

1. Najprv sa musíte registrovať. Je to vyplnenie jedného registračného formulára na webe. Nič zložité, potvrdzuje sa ešte v e-maile. (Výhodné je mať plnú registráciu. To znamená, že po vyžiadaní príde poštou kód, ktorý sa potom opíše do aukčného systému a overí sa tým poštová adresa.)

2. Ak ste už zaregistrovaná, možete nakupovať. Prezrite si príslušnú kategóriu, v našom prípade Zdravie a krása > Make-up, manikúra, pedikúra a vyberte tovar. Moja rada: nechajte si čas na výber, dôkladne prezrite tovar, prečítajte popis a hodnotenie predajcu.

3. Prihoďte, zvýšte cenu v aukcii len o kúsok tak, aby ste neplatili veľa, ale zároveň toľko, aby sada na gelové nechty bola vaša. Ak nikto neprihodí, sada je vaša! O pár dní príde poštou a môžete začať s robením nechtov. Tu je súprava na nechty, ktorú som si vybrala ja ;)

súprava na gelové nechty

Máte skúsenosti s nakupovaním či predávaním pomôcok na gelové nechty? Podeľte sa o ne v komentároch.

4 komentáre:

  1. Ahoj.. chcela by som sa opytat ako si spokojna s tou sadou na nechty z aukcii? Ja tiez rozmyslam nad touto sadou, len by som chcela vediet ake su tie gely? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taky jsem hledala nějakou sadu na gelové nehty. Chtěla bych si je dělat doma sama, zatím jsem našla slušně zpracovaný návod a další info nejen o gelových nehtech. Chtěla jsem si jít totiž nejdřív udělat nehty k Vietnamcům. :-)
      Naštěstí jsem si to rozmyslela. To info je na internetovém magazínu o nehtech http://az-nehty.cz

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ahoj ja si uv gély kupujem v tomto obchode, sú dobré a pekne vytvrdzujú
    http://www.d-nails.sk/uv-gely

    OdpovedaťOdstrániť